Hatice4136 Normalde reglim 10kasımda olmam gerekirken olmadım… 12kasım 0.2 çıktı 17kasım 1.20 çıktı değer yükselir mi ? Adetim 10 gün geçti… beklesem mi acaba sonradan pozitife döner mi? Tekrardan kan versem mi?
Serapkayaa1234 Hatice4136 canım bu 10 günlük gecikmende evde test yaptınmı nasıl cıktı yani. Senınle durumlarımız hemen hemen aynı o yüzden sorayım dedim
MAHPARE Geç dollenme ise 25-30 gün gecikmiş olması lazım ki ultrasonda görünsün şimdi ise beta da görünür o da gecikmeye göre hesaplanmazsa, ama eğer ki gec döllenmeyi hesap etmeden gecıkmeye göre sonuca düşük derler, mümkünse 10 günde bır kan ver tamamdır