Gmzkskn55 yengemler ilk bi yil cocuk dusunmediler sonra kimyasal gecirdi dedigin kuru kullanmaya basladi zararini faydasini bilmiyorum bana da onermisti faydasi oldugunu dusunmus sonrasinda hamile kalmisti yumurtaliklarin olgunlasmasina yardimci oluyomus ben kullanmadim deneyimim yok 2.5 yil sonra oldu benim de diyete spora basladigim ay gebe kalmistim karbonhidrat paketli gidalar seker vs kesmistik protein agirlikli besleniyoduk esimle uykularimiz da duzenliydi cevremiz de bizim icin bunun cok etkili oldugunu soyluyolardi ki bence de faydasi oldu