Sekerkutusu simdi sana soyle anlatayım sezeryan olmus biri olarak, spinal anestezi olmanı tavsiye ederim çünkü o dediğin Ağrı acı evet oluyor genel anestezi olursan gözünü açınca çok kötü ağrı oluyor bir şekilde atlatıyorsun ağrı kesici falan yapıyorlar ama şu an ben de hamileyim ikincisine muhtemelen bu da sezeryan olacak tabii kimseye tavsiye etmiyorum sezeryani, keşke normal doğumun tadını da bilsem nasıl oluyor diye onu çok merak ediyorum mesela ama ben çok çabuk toparlanmıştım birkaç saatte kendine geliyorsun zaten korkulacak hiçbir şey yok öyle yani hiç kimsenin dediğine takma plan anestezi olmanı tavsiye ederim ben de öyle olacağım çünkü o dediğin Ağrı acı olmuyo,belden uyusma yani olacaksan oyle ol.