Hamileyken herhangi bir diş tedavisi yapılmıyor. Daha önce bende yarıda bırakmıştım bu sebep yüzünden. Şimdi yeniden 4 aydır deniyorum ve diş tedavi devam ediyor, bu süre zarfında 2 dolgu 2 kanal yaptırdım :) son bir disim kaldı . Şöyle yaptım hep bir şüphe olduğu için, regl iken gittim randevulara, yumurtlamaya kadar uzun bir süre var zaten. Şuan yine regle 10 gün olduğu için bıraktım tedaviyi. Bu ayda kırmızıları görürsem randevu olusturcam. 😄 tabiki ben hamile kalırsam, ne olursa olsun ağrıları ve dis tedavisini yarıda bırakmayı göze aldım. Olsunda kafasındayım.