Ftma4 Merhaba çatlama iğnesi olmuştum 12. Gün bugün sabah erken gebelik testi yaptım negatif çıktı pozitife döner mi acaba çok erken mi yaptım yoksa beklemelimiyim göğüs hassasiyeti ve alt karın ağrısı var adete 2 gün var
nurssmom Ftma4 bir bilgim yok ama 14 gün sonra test yapılması gerekiyor diyorlar o yüzden çıkmama ihtimali olur diye düşünüyorum inşallah tutmuştur ❤️
nurssmom Ftma4 ama ilk gebeliğimde hamile çıkmadan 4 gün önce hcg yapılmıştı onda negatifti 4 gün sonra testle pozitif gördüm ertesi gün hcg verdim 40lardaydı.