senatss vajinal kaşıntı ve batma hissi ben de yaşadım doktora gittim doktor muayene ettiğinde mantar olmadığını ancak akıntımın çok olup enfeksiyon olduğunu söyledi fitil verdi kullandım geçti hatta daha sonrasında pişik oldum kaşıntı devam ediyordu travazol krem ve Hamazic krem kullandım şu an çok şükür geçti bence en kısa zamanda bir doktora gidip muayene olun mantar olabilir enfeksiyon olabilir farklı bir durum olabilir Pamuklu iç çamaşırı giyin kasık bölgelerinizi ıslak bırakmayın hijyeninize dikkat edin. Birde bir kaba yarısına kadar sirke ve yarısına kadar dayanabileceğimiz kadar sıcak su koyun öyle taharet alın oda rahatlatıyor ama asla ıslak bırakmayın