Sevgilimmmmmmm bnmde bu zamanlar başladı şuan 14+3 üm felaket sol ayağımı başlamıyorum sadece bir ev süpürmek yetiyor ama bnm daha önceden kayma falan vardı belde fıtıkda vardı sanırım doktor rahim büyüdüğü için baskı yapıyor ondan normalmiş bu zamanlarda ağrı olması ama bnm yuruyemiyecek derecede