Merib Kızlar ne alacağım bılmıyorum az kaldı ,Mayısda olacak Doğum ortasında . Bu ayda doğuracak ve liste yapan anneler varmı ? Birde giysi alırken 0-3 aralıgında mı almalıyız ?
Aysegolcuk Merib fazla 0-3 almayın çünkü bebekler çabuk büyüyor ben hem 0-3 aylık aldım hem 3-6 aylık benımde doğmum Mayıs’ta olacak Allah izin verirse ❤️