ravzagul Merhaba kızlar büğün test yaptım 219 çıktı 🥹🫶🏻 kürtaj olmuştum 3 ay önce suan çok dikkatli ve özenli olmak istiyorum napmam lazım ilk olarak neye dikkat edip ne yemem lazım bana yardımcı olablir misiniz bilgili bir Arkdaşa ihtycım var bu süreçte
aleynaozalpp14 ravzagul aşkım bende ögrendiğimde beta hcg 380 di gözükmemesi ultrasonda çok normal çünkü çok küçük 2.000 3.000 seviyelerinde çıktığında vajinal 5.000 6.000 civarına çıktığında karından ultrasonda gözükür 5.000 6.000 civarına 1-2 haftada çıkar sabret bekle bende çok paniktim düşecek edecek değer diye 2 günde bi acil de kan ver yükselişi takip et 7.000 8.000 lere ulaşınca doktora git hayırlı olsun şimdiden
dygsss ravzagul iki katı artıyor mi diye takip et 2 günde bir kan ver ve folik asite başla ağır kaldırma uzanma dinlen bol bol sağlıklı beslenmeye çalış
Gunduzanne ravzagul bana ilk aylarımda yürüyüş yapmamamı söylemişti doktorum. Kedi sevme çiğ şeylerden uzak dur muhakkak meyve sebzeleri en az yarım saat sirkeli suda beklet demişti canım