BabbyMother Kızlar bir çoğunuz beni eski gönderilerimden bilir. Kimyasal oldu sanıyordum. Sadece bir gün kanamam oldu kahverengi ama pıhtı da vardı. Bir gün sürünce ve ağrım olmayınca şaşırdım. Test yaptım. İşte sonuç
_biranneadayi BabbyMother doktora gitsene canım sen direkt. Bunlarla uğraşma kan testi ver hemen Kanama varsa ve gebelik kesinleşirse progesteron başlarlar hemen Vakit kaybetmeden doktora görün
plajterligi BabbyMother betanız yükselmiş predictor çok hassas bi test, anlattığınıza göre de yerleşme kanaması olmuş eğer öyleyse doktor progesteron veriyor yarın doktora gitseniz çok iyi olur eğer gebelik varsa tutunması için önemli günler çünkü
BabbyMother En son yaptığım en koyu çıkan kanamam bittikten üç gün sonra yaptım. Markası predictor eczane en iyisi dedi.
BabbyMother _biranneadayi köye geldik eşimin memleketine. Sanırım daha cumaya kadar burdayız. Burda hastaneye gitmem imkansız cenaze için geldik. Çarşıdan aldırdım testı esime. Diger testlerı cantama koymustum kalmıs öyle 🤦
BabbyMother Mavikizkaracocuk evet beta hcg 47.82 cıktı. 3 gun sonra kanama olunca yıne kımyasal sandım sadece bir gün sürdü.
melike1-2 @BabbyMother kanaman durduysa yoğun ve kırmızı değilse , kahverengi ve az az geldiyse yerleşme kanamasıdır inşallah canım. Ama sen yinede ağır kaldırma çok ayakta durmamaya çalış en yakın zamanda da bir doktora görün inşallah sağlıklı gebeliktir 🌸
BabbyMother melike1-2 kanamam sadece bir gün bir ped kadar anca geldi. Sadece pıhtı da geldiği için kimyasal sandım. Üç gün sonra test yaptım daha koyu kırmızı çıktı. Daha önce iki kere kimyasal geçirdim hem çok ağrılı hem de çok yoğun ve kırmızı olurdu bi haftadan fazla sürerdi. İnşallah bi an önce döneriz.
BabbyMother plajterligi eşimin komşusu vefat etti. Köydeyiz. Çarşıya inmem imkansız. Şimdilik kinseye söylememem gerekiyor. Cumaya kadar malesef beklicem. İnşallah sağlıkla tutunur 😔
Mavikizkaracocuk BabbyMother bence bu durumda beklemeniz anlamsız eşinize söyleyin ve dönün kanama varsa destek almalisiniz
BabbyMother Mavikizkaracocuk bie kere kanama oldı durdu cuma dpner donmez, gıdıcem hastaneye. Kımyasal dıye dusundugumden geldık. Yoksa esimde getirmezdi benı..