yarın adet günüm arka arkaya 4 tane test yaptım ikisi belirgin silik çıktı. diğer ikisinde hayalet bir çizgi gibi varla yok arası çıktı kamerada belli bile olmuyor. net çıkanlar artımed marka. bu marka yalancı pozitif çıkarıyor yazılmış hep. sizce ? 😏
