Smyyy o haftalarda mıydı tam hatırlamıyorum ama bende de çatı ağrısı gibi ağrı oluyordu öyle. Doktora söyledim bebek iyi olunca ve rahim ağzı kapalı olunca önemsemedi rahim büyüdüğü için baskı yapıyor dedi. Ama çok şiddetliyse veya Farklı bi ağrıysa doktoruna danış