Arkadaşlar devlet doktoruna gidiyorum . Miyomlardan perinatoloji ilgileniyor. 3 gündür asla geçmeyen , nefes alırken batan , yatırmayan , hareket dahi ettirmeyen sağ tarafımda çok kötü ağrı var . Bugün de ufak ufak sol da olmaya başladı . Doktor bişeyin yok yat dinlen dedi ama asla geçmiyor . Doktorlarında pek ilgili olduğunu söyleyemem zaten . Böyle şikayeti olan var mı acaba . Bilen falan