Cansuzana Sórum Tecrübeli annelere kızlar ben 34 +1 haftalık Hâmileyim bêbek baş aşağı doğum pozisyonunda bugün hareket edince canım yanıyor ve midemin üstüne sancı giriyor acaba doğum yakın mi
Anneccikk_03 Cansuzana bende 34+1 im bi haftadır ağrılarım vardı, bugün kontrole gittim, nstye girdim, sancı çıkmadı, bebek başaşşağı doğum pozisyonunda herşey yolunda dedi doktorum. Ya üşütmekten yada bebek büyüdüğü için karın geriliyor ondan ağrı oluyor.
mlkkk Cansuzana ayakları baskı yapıyor olabilir benim oğlum iki ay kadar doğum pozisyonundaydı ama daha pozisyon değişir diye diye gününü doldurduk yani pozisyonu etkilemez bence