Kizlar memem.catladi her emzirme eziyet oldu.. agliyorm resmen. Zeytinyaği sürüyorum genelde sızlama geçiyor genelde ama bebeğim emerken yine çok acıyor
Lansinoh bı ise yaramadı. Gümüş kapak kullananip memnun kalan varmı. Veya siz hemen iyileştirecek bişey bulabildinizmi