Beyss Kızlar son adet tarihim 30 kasımdı 12sinde çatlama günüydü. Adet bittikten sonra 5kasımdan itibaren tabi değerlendirdik eşimle. Mide bulantım ,kusmam,kasık ağrım,baş ağrım ve iştah azalması var sizce gebe miyim? ne zaman test yaparsam çıkar ?
adatuna Beyss daha çok erken belirti olmaz. En az çatlamadan 10-12 gün geçmesi lazım testte çıkması için Bulantılar için de genelde 5.hafta itibariyle oluyor
plajterligi Beyss 2 hamilelik geçirdim 2 sinde de kusmalarım, ağrılarım 5-6 hafta sonrasında başladı şu an siz çatlamadan bi hafta sonrası için soruyorsunuz çok çok erken, yani şu an olsa bile kanda çıkmaz
mavis1- İyi akşamlar benimde sorum olacak benim 3. gebeliğim biri boş gebelikti biri de karnımda kalbi durdu bulantım kusmam var adetim 3 gün gecikti test yaptım negatif çıktı beyaz akıntım çok fazla oluyor diğer gebeliklerim de de 4 gün geçmişti öyle öğrenmiştim yani bu durumu yaşayan oldu mu sizce gebelik var mı? Gebelik testi yapıp çıkmayan var mı hamile olmasına rağmen?
plajterligi mavis1- çok var öyle negatif çıkıp kanda pozitif gören. Son dönemlerde bence test kaliteleri çok bozuldu en iyisi kan vermek
mavis1- plajterligi bulantım gün içinde oluyor diğer gebeliklerimde sizin gibiydim bende ama kasik ağrım çok oluyor çokta istiyorum kürtajlardan sonra stresten mi gecikti diye düşünüyorum
plajterligi mavis1- gebelikle regl belirtileri aynı olunca insan ne yapacağını şaşırıyor testlere de pek güvenmiyorum son dönemlerde hep yanıltıcı hikayeler çıkıyor karşıma, kan vermek en net çözüm
plajterligi Beyss Beyss 4 haftalıkken de başlayabilir her bünye farklı ama şu an 2 haftadan bahsediyorsunuz en iyisi kan vermek olur ama çok erkek çıkmama ihtimali yüksek
ipos Bence kusma ve mide bulantısı belirtileriniz ya psikolojik ya da üşüttünüz, çünkü çok erken o belirtiler için