Hafsa02
Uygulamayı belki yakinda silerim
İki bebekle pek giremem sanırım artk ama yinede bnden snra buraya gelenler için doğum sürecimi ve hazırlık asamlarini yazmak isterim
Bnm ilk doğumum çok zordu özeldeydi ve çok güvendiğim iyi bir doktordu lakin herşey nasip ki ben en az 8 ay depresyondaydm ve daha tam yeni düzelmisken hamile kaldm bu nednele heo kötü yorumlar okuduğum şehir hastanesinde doğum yapmak bnm için daha zor bir karardı
Öncelikle doğum süreci aslında bebeğe ait olduğunu annenin bu süreçte bebeğe yardımcı olduğunu ve şahitlik ettiğini yağmur ibicin kitabında okumuştum ve böylece doğumun nasl olacağına önce Allah’ın nasibi sonra kızımın isteği nasılsa öyle olacak burda ben üçüncü kişiyim dedim kendime. Böylece ay ben naparm nasil doğuracağım stresinden kurtuldum . Sürekli dua ettim kızım için hatim ettim bir tane elimden geldiğince hamilelik boyunca Meryem süresi okudum Teheccüde kalktm dua ettim . Teheccüdde yapılan dua ok gibidir hemen kabul olunur Allah’ın izniyle. Elhamdülillah Rabb’im umduğumndan dularimdan daha kolay eyledi .
Nuriye Çeleğenin iffeti Meryem kitabında doğum anında annenin Berzah görevi gördüğünü bebeğin yeni bur bir aleme gelişini karşıladığını bir mucizeye şahitlik ettiğini okumuştum. Böylece doğumu bir külfet , zorluk gibi görmemeye bir şükür sebebi Rabbimin bir hediyesi gibi düşünmeye çalıştım.
Yani sonuç olarak okuduğum kitaplarla tevekkülümü arttirrarak kızımı bekledm elhamdülillah
Şehir hastanesine gelince telefonun yasak olduğunu bildiğim için yanıma kitap aldm . Anlamasamda okudum.
Annemden hurma istedim hurma yedim beklerken
Kızımın Doğumu Elhamdülillah kolay dikişsiz ve sancısızdi Elhamdülillah Rabb’im kolaylaştırdi
İnşallah hepinize daha güzelini daha kolayını nasıp eder