Kızlar göbek deliğimin tam üstünde fıtık varken hamile kaldım. Sonra ben bunu unutmuştum. Şimdi erken doğum riskim var ve doğumu devlette mi özelde mi yapacağım henüz belli değil. Yani doktor ile henüz konuşamadım. Bu fıtık sorun olur mu daha önce başına gelen ve fıtık var iken doğum yapan oldu mu