Tmmm canım üzülme ama dusuk yapmışın yani kimyasal gebelik diyorlar ona bendede bas parmağımın yarısı kadar düşmüştü ama ben gecikmemistim bir doktora görünün isterseniz sancısı çok oluyor düşene kadar düşünce rahatlıyor agri ama icerinizde allah korusun parça falan kaldıysa sizin için kötü bence bir gidin gorunun