Betul_pdz01 bence biraz bekle derim ben.bende 7 haftalık kürtaj oldum ama benim kanamam ağrım vardı.bebek çok çok minikti haftasına göre.ve kalp atışı hiç olmadı
Ben bile bunlari yaşamama rağmen kürtaj olduğuma pişmanım keşke biraz daha bekleseydim diyorum
Sen bence bı kaç hafta bekle.kesesi düzensiz olup normale dönen kalp atışı duyan çok arkadaş var.insallah sende sağlıklı gebelik yaşarsın.hemen kürtajı kabul etme 💕