2.aylik bebeğim var doğduğundan beri kusma riski olur diye yastık kullanıyorum ama tabiki küçük bebek yastığı kimisi yastık kullanma diyor 1 sene boyunca ayakta sallıyorum misal ayaklarımı çekip o yastıkta uyumasını sağlıyorum evel evelden hepimiz böyle büyütüldük sonuç olarak ama korkuyorum ilk bebeğim herkes farklı şeyler söylüyor benim gibi olanlar beni aydınlatın ya