Gulem benimkinde kendi düştü geldi hiçbir müdahale olmadan kanama başlamıştı iğne felan vurdular yat sürekli kalkma dedi yaptım wcye kalkmistmm ki pedimin üstündeydi hiç ağrım sızım yodku yani sonra kontrol ettiler parça kalmıştı vs vs bişey kalmamış müdahale etmemize gerek yok dedi