Merhaba kızlar ben 7 haftalık hamileyim iki gündür yürürken sağ bacağımla belimin birleşimindeki eklem yerinde ağrım var bacağıma vuruyor ağrı bugün daha da çoğaldı gebeliğin ilerki zamanlarında normalmiş ama şimdi olması normal mı bilmiyorum benim gibi sorun yaşayan arkadaşlar varmı