atesnzm merhaba canım 2 sezeryan gecırdım allah ızın verırse 10 gün içinde 3 . Sezeryanımı olucam hıc korkma rahat ol ve anın tadını çıkar
İlk olarak sabah hastaneye gıdıyosun tabı gece 12 den sonra hıcbırsey yıyıp ıcmıyceksın bana doktorum öle demişti
Sonra yatısın yapılcak kan alıcaklar senden damar yolun acılcak odanda beklıyceksın benım doktorum benı öglen almıstı sezeryana neyse onlugunu gıyıceksın gelıp senı alıyolar tekerlı sandalyeyle yanına hemsıreye verıcegın kıyafetlerı de al onları verırsın orda daha sonra amelıyathanede belınden iğne yapıcaklar hıc korkma acıycak dıye sadece arı sokması gıbı hafıf bı şey o yapıldıktan sonra yatıyosun ayaklarına bı yanma hıssı gelıcek o da anestezının etkısı ondan sonra doktorlar baslıyor zaten sdece amelıyat sırasında bebegı çıkarmak ıcın karnını cekıyolar onu gıdıklanma gıbı hıssedıyosun sonra da o misss kokulu bırtanecık bebegının sesını duyuyorsun ve o an herşey sıfırlanıyor beynınde cunkı aylardır yolunu gozledıgın bebegının ilk sesını duyuyorsun şans getırıyolar kokluyorsun onun üstünü gıydırmek ve kontrollerını yapmak ıcın götürüyolar sende bı 15 20 dakıka sonra odaya gecıyosun uzun uzun anlatmak ıstedım neler yasandıgını korkma yanı sadece anın tadını çıkar başka aklına bşey takılırsa da yazabılırsın canım saglıkla al insllh kucagına