Esmacool Haftada ilk kez doktora gittim ve bu testi yaptılar. Pozitif çıktı internette kızamıkla alakalı bağışıklık diyor ama endişeliyim bu durumu yaşayan var mı?
Ftmnr_35 Daha önce geçirdiğinizin belirtisi o diye biliyorum. Yani vücut bağışıklık kazanmış demişlerdi rubella için
Esmacool Endişelendim bilmediğim birşey çünkü yakın zamanda da alerji benzeri bir durum yaşadım Allah korusun çok teşekkür ederim 🙏🏻
Esmacool Doktor gerek duymadı daha önceden geçirdiğim veya aşılı olduğum içinmiş iyi olduğunu tedirgin olacak birşey olmadığını söyledi