Yarın 23. Hafta olucaz inşallah kendimi ağırlaşmış hissediyorum sıkılmış bunalmış bi an önce zaman geçip evladimi kucağıma almak istiyorum biliyorum daha yolum çok var ama dogumdan sonra hamilelik öncesi gibi neşeniz oluyor mu yani herşey eskisi gibi oluyor mu yoksa herşey daha yeni mi başlıyor bi fikir verin bizlere