Damlaguven Selam kızlar 12. Haftadayız doktorumuz garanti olsun diye cinsiyet ile ilgili hiçbir şey söylemiyor gerçekten çok merak ediyorum anlayanlar yazabilir mi 🥰🌸
Damlaguven Hepinize çok teşekkür ederim ben de kız hissediyorum 🥹 rabbim sağlıcakla kucağımıza almak nasip etsin bütün hamişler olarak 🌸🌸
Susu45 Damlaguven  bana da bakar mısınız daha 9+4 ultrason ama şuan 10+2yiz çok merak ediyoruz