Crown23 Mrs_Ylkc94 aynıyız bende arada bir adet sancısı göğüs şişliğinden başka hicbir belirti yok birde sürekli uyku hali
peaceandlove Mrs_Ylkc94 ikisi de çokk normal 🤍 inşallah mide bulantınız çok uzun sürmez insanın hayatını mahvediyor valla hiç pozitif olamayacağım bu konuda😂😂😂😂 3.aydan sonra azaldı 4te tamamen bitti benim ama o 3 ayı ne siz sorun ne ben söyliyim🤣🤣🤣 insallah sizin de öyle olmaz çok dua edicem🤍🤍🤍 Allah size de bebeğinize de sağlık versin
Eceunverkanra Mrs_Ylkc94 8+6 benim de bugun, ogrendigimden beri bas donmem ve sersemlik var, kusma cok olmuyor ama bulantim cok, her seyden tiksinme, ogurme, bazen kasik agrilari, duygusal gecisler,sinirlenme,aglama ay ne ararsan var bacim🙈
Mrs_Ylkc94 Crown23 benim zaman zaman gögüslerimde çok hassaslık oluyor ama mide bulantısı ve uyku çok fazla var
Crown23 Mrs_Ylkc94 asla kusma yada uzun süre mide bulantım olmadı sadece bazen koku gelirse tiksiniyorum midem bulanıyor o kadar
sekerleme peaceandlove umarım bizimde biran önce biter mahvediyor beni haftalardır mide bulantısı kusma🫠
sekerleme 8+5im mide bulantısı kusma felaket 😭 baş boyun ağrısı uykumdan uyandırıyor resmen🙄 karın ve kasık ağrısı yanında ek🫠 regl olmuyoruz ama o dönemlere girdiğimiz için onunda ağrısını çektiğimizi düşünüyorum. birde karın kasık ağrısına doktorum normal dedi kese büyüdüğü için sağlıkla alalım inşallah kucağımıza💖