Aysegolcuk akrabalarınızdan akıl almak yerıne bende bı profesyonelle konussanız daha ıyı olur burda yeterınce bj baslıkla konu acıldı bu sefer hayvanseverler ve sevmeyenler bırbırıne gırıyo yine bısey ogrenemezsınız ben şahsen eger bi hayvan bakıyosanız sonuna kadar bakmanız tataftarıyım benımde hem kedım hem kopegım var ne akrabalrımın bos yorumlarını neden burda bılıp bılmeden konusan ınsanların yorumlarını kaale almam telefonla bıle bi veterınerı arayıp bılgı alabılırsınız sıze nası bakmanız gerektıgını temızlıgını asılarını ve testlerını dogru sekılde soyleyebılcek kısıler veterınerlerdır burdakıler degıl