Ya kızlar dün gittim aklımda endişem oldu diye. Bu akşam hafif kahverengi yada kan gıbı bı leke gördüm suan gidicem nöbetçi doktor varmıs ama ben böyle her hafta gidince dünde burdaydı bugunde derler mi diye korkuyorum. Bende saglıkcıyım hastalara böyle demezdık ama benım ılk gebelik ve gitmeye cekınıyorum yıne mı bu derler dıye çünkü doktorun gormeden de içim rahat etmiyor