Lukushayat Burda 11 haftalık Burda 20 haftalık Bacakları kapalı olduğu için bir tahmin de bulunamadı 😵💫
TugceOrak Lukushayat yani kızmayın ama doktor bacak kapalı diye tahminde bulunamamış buradaki bir üyenin tahmininin ne önemi olacak ki ?
Desdem49 Lukushayat burdaki %99 kız dedi sadece iki kişi erkek demişti bugün detaylıda döktür erkek bebek dedi yani buraya çok güvenme
tosuncuk25 TugceOrak Anlayin işte x birinin yorumu doktorundan yorumundan daha değerli çünkü hem vasif yok doktorlarda hem guven. Malesef durum boyle
Lukushayat TugceOrak Neden kızayım canım işte kimisi kese şeklinden kimisi cin takviminden kimi de teorilerden tutturuyor diyorlar heyecan işte benimkisi ☺️
TugceOrak tosuncuk25 ne diyeceğimi bilemiyorum ya gerçekten. En ufak bişey söylediğimizde saldırıyorlar bişey demeye korkar olduk. Neyse
Lukushayat tosuncuk25 Ne alaka şimdi benim Cinsiyet tahminin de bulunur musunuz demem ile doktora güvensizlik ve vasifsizlastirmak ne alaka hanımefendi hiç mi batıl şeyler duymadınız amaaann dur deneyeyim demediniz heyecanınız yok mu 🙃
Haticeay tosuncuk25 İnsan merak edip soruyor ama gönlündeki söylenmeyince de üzülüyor bende yaptım bunu daha belli değil cinsiyetimiz ama çok haklısınız oğlum olacaginda kız denmişti ve ikna olmuştum buna 🙈 sonra erkek olduğunu öğrendim. Şimdi de ikinci bebeğim için erkek denildi kabul ettim gibi oldu ama biliyorum yanlış tahmin cok yapılıyor hayır söyleyen kişi de kendinden aşırı emin kız erkek diyebiliyor. Aslında sormamak lazım doktorlardan daha iyi bilen kimse olamaz tabi ki:)