hakkah24 bende gobek deligimin alt sag tarafinda hissediyorum ama bi iki pit pit gibi de degil bugun gun icinde belli zamanlarda bazen segirme gibi bazen kayma gibi hissediyorum bagirsak degil o net bence ama karnim mi segiriyo ne yasiyorum bende anlam veremedim daha once yasamadim ya adini koyamadim