Kızlar 6+2 haftalık hamileyim iki hafta önce de grip olmuştum ateşim 38.5 lardaydi ilaçla düşürmüştüm şimdi tekrar ateşli hastalık geçiriyorum doktorum biraz umursamaz biri benim de çok aklıma takılıyor böyle yaşayıp sağlıklı doğum yapan oldu mu bir sıkıntı olur mu sizce