Mzgnylmz Benim adet döngüm 35 güne cıkmıstı son adet tarihim 18 Ekim,şuanda gebelik görünüyor Neye göre haftasını hesaplayacağım 12 Kasımda beta birsey cıkmamıstı kaset testte görünüyor du ,15 kasımda Beta değerimde artmıstı
Cnhavva Mzgnylmz sen son adet tarihini soyluyosun doktora o haftasina gore uyumlu degilse adet tarihini one aliyo
Haco Mzgnylmz ultrasonda bebegin büyüklügü kese büyüklügü geç tutunma felan hepsini görüyor doktor mesela benim 15 eylül bat ama 22 eylül dedi bir hafta sonraymış kese yada bebegin görünüşüne göre söyler sana
Mzgnylmz Haco benim son adet tarihim 18 Ekim Ama ben 12 kasımda kan verdiğimde Beta 0.2 di Demek istediğimi anladınız mı bu bebek 10 günlük mü oluyor Hadi adetimi öne cekti diyelim 25 gün mü öne çekiyor Yoksa kanda cok daha sonradan mı cıkıyor deperler
Mzgnylmz Haco Evet gec döllenme de olabilir kac haftalık olduğunu merak ediyorum gecen beta 75 di bugun tekrar verdim artış saglık ise kadın doğuma gideceğim,gitmişken kalp atışını duyayım diye 2 hafta gecsin istiyorum
Haco Mzgnylmz yani söyle aöyleyeyim sana beta 1500 üzeri olmadan kese görünmüyor kalp atışı daha ileride duyarsın ama keseyi görürsün en son 75 miydi
Haco Mzgnylmz hımm şuan belli mi benimde ilk 30 sonra 80 cıkmıştı 1500 de giitim kese görünmedi 1 hafta sonra gitti kese göründü dedi heç döllenme olmuş 1 hafta geçikme var