iremsozer1 Bugün tam 6+0 haftalığız bugün kontrole gittim geçen hafta test yapıp gitmiştim çok küçüktü bugüne çağırdı kese büyümüş güzel 10 gün sonra kalp atışını dinlemek için gel dedi ama kese içi hala boş görünüyor yani bebek görünmüyor sizlerin kaçıncı haftada tam göründü
denizannee iremsozer1 ayyy maşallah hayırlı olsun. Ben 6+6da gittiğimde karından usg ile kese göründü sadece. 8+3te de bebeğimi yolk sacı ve kalbinin atışını gördüm. Yarın da ilk kez dinleyeceğiz inşallah. Sabır canım sabır. 🧡🧡
iremsozer1 Eminer vajinal ultrason ile duyulur dedi ama ben kabuş etmedim sizin maşallah erkenden olmuş normal karın ultrason ile dmee
iremsozer1 denizannee evet çok sabır gerektiyor bir hafta bile geçmek bilmedi sanki 3 hafta bekledim şimdi 10 gün nasıl durcaz acaba🙈 allah kucağınıza almayı nasip etsin sizinde