burcuyilmazzz38 16 haftalık hamileyim 3 ay cok kustum geçti ama bugün sabahtan beri bişey yiyemiyorm istifra ediyorum halsizim ve öglen bir kaç kaşık corba yedim sanki o boğazımda durdu bide sürekli gegirme isteği ve kasıklarımda sancı var normal mi bu
Flowermom0 burcuyilmazzz38 normal cnm korkma arada bulantılar tekrar geliyor. Kasık ağrısı enfeksyon falanda olabilir ama takip et artarsa geçmezse acile git yinede bi.
kubraa9 burcuyilmazzz38 Çok normal midede gaz oluşumu da normal. Mide bulantıların devam ediyorsa doktoruna danışarak zencefilli çay tüketebilirsin hala mide bulantısı yaşayan biri olarak en büyük kurtarıcım diyebilirim 🥰