Maviyesil16 halk arasında üstüne görme deniliyor ya o durumu yaşamış olabilirsin. Bende de böyle oldu kan verdiğime beta da çok yüksek değildi üstüne pembe akıntım da oldu tüm bunlardan 10 gün sonra tekrar kan verdiğimde beta yükselmişti. Sonra da zaten kese göründü