kader26_ valla ben ikiz doğum yaptım. Eve geldiğimizde kızlarımdan biri 2700 dü. 3000 kilo olması lazım galiba ama ben geldiği gibi koydum kızları. Misss gibi uyudular. Hem de nereye gitsem yanımda götürdüm. Mutfakta yemek yaptım yanıma aldım beni izlediler. Ayıptır söylemesi tuvaletin kapısında bile durdular 😃