Zezeb 2019 kasımda sezaryen olmuştum şu an doktorumla henüz konuşmadım ama normal doğum yapabilir miyim? Bu konuda tecrübeli anneler cevaplar mı acaba? :)
fm-112 Zezeb gorumcemle aynı ay doğum yaptık 2021yılında mayıs ayı sezeryanle dogum yaptı sımdı yine gebe doktoru ssvdyi cok destekliyor yapabılırsın vs diyor