Ros 4 cm ile hamile kaldım şu an 8 cm hamileliğim boyunca ağrı vs yapmadı ama her zaman erken doğum riski olabilir dendi ve şu anda bebek baya aşağıda yüksek ihtimalle erken doğum olacak ve doğum kanalına çok yakın olduğu için sezaryen olma ihtimali yüksek fakat 36.haftayı geçersek ve bebek doğum kanalına rahatça girerse normal doğum olabilir dedi doktorum zaten normalde de normal doğumu destekleyen bir doktor fakat ufacık bi risk bile görse sezaryen diyor çünkü miyom biraz sıkıntılı bi durum dikkat et korkma bir sıkıntı yaşamazsın inşallah