Ben dondurdum devlet üniversitesi için soruyorsanız eğer doğum raporuyla gitmiştim raporda yazan süre kadar dondurabileceğimi söylediler. Muhtarlıktan fakirlik belgesi aldım o şekilde 2 dönem 1 sene dondurdum maksimum iki sene dondurulabiliyormuş her üniversite için aynı mıdır bilmiyorum ama öğrenci işleriyle görüşmeniz daha sağlıklı olur 🫠