Kızlar 34+4 deyim bugün kontrolüm vardı doktorum 20 aralığa sezeryan günü verdi inşallah o zamana kadar bir aksilik çıkmaz 20 Aralık’ta doğum yapmak istiyorum devlete gidiyorum ilki özeldi ikincisinde devlete gittim hep kontrollerimde doğumu da orda yapmayı düşünüyorum inşallah iyi geçer devlette sezeryan olan var mı aranızda hiç ?