halimeaydinnn hayır canım kas içi iğne sadece kalça ve bacaktan yapabilirsin ama bacağı hiiiiç tavsiye etmem. Ben o iğneyi 3ay kullandım 2 kez bacaktan yaptırdım mecbur kalçam artık apse yapmıştı koldan yapmıyorlar onu zaten bacaktan da yaptırma yürürken çok ağrıyo