yeni_anne2 çalıştığım iş yerinde cross giyiyorum o kadar alıştım ki artık her yere crossla gidiyorum hastane de kullanılacak en rahat terlik bu bence 😂
Tuvalet banyo vs durumlarında ıslansa da sorun olmaz tabi fotoğraf çekimi vs olacaksa lohusa terliği alınabilir