Arkadaşlar 33+3te sancılarım vardı açılmamda yatışım yapıldı. Sonrasında nidicartla 36+4e kadar geldim. Ama ilacımı kesince doktorum gene adet sancılarım başladı 37+1 de gün verdi zaten yoruldum sancıdan ve bebeğim hareket etti mi etmedi mi psikolojisinden. Benim durumumda olup küveze girmeyen var mı? Ciğer iğneleri yaptırdım ve 1 hafta önce 2940 gr dı