kader3338 canım ben varım 7 haftayken oldu Bende de kese 19mm Di kanama alanı 24mm Di. Disari gelen biisy yoktu önceki hafta kahve lekelerim gelmişti ama kanamayı görmemişlerdi. Sonra doktor kalp atışını duymayınca usg ye gönderdi orda kanama alanının büyüklüğünü gördü ondan duyamamais doktor. Doktorum dediki vücut bunu kanı atacam diye bebeği de atabilir vücut bu kanı emedebilir dedi. Progestani sabah akşam fitil kullandım Wc ve yemek dışında kalkmadım 12.haftada geçmişti canım. Bende Cook korkmuştum ağlamıştım ama sonra dedimki 9 ay böyle geçmez her an bisiy olabilir doktordan çıktıktan sonrada olabilir bisiy olacaksa. Rabbim emanet ediyorum dedim. İçini ferah tut canim