cereNehir_02 Midem bulantım çok bugün doktorum prizin yazdı ama nasıl kullanıcam yazmadı kullanan varmı fayda ediyormu siz nasıl kullandınız
cereNehir_02 Shylaaa Zhra-10 Çok teşekkür ederim ben eczacıyı aradım şuan çok bulantım olduğu için içmemi söyledi gece çok olmazsa sabah iç dedi bide 2. Gebeliğim ilkinde böyle değildim bu çok zor geçiyor 🥲
CanH2O Ben 4 ay boyunca kullandım o olmasaydı zehir olmuştu hamileliğim akiam yemeğinden sonra 10-11 gibi uyumadan içiyordum saatin önemi yok diye biliyorum
Zhra-10 cereNehir_02 geçmiş olsun insalah kısa zamanda geçer sizinde benim 3. Aydan snra geçmişti 3. Hamilelik ama en zoru. ilk boyle olsaydı tek çocuk kalırdı o derece
Busehazal2303 Bende prilam kullandım gece yatmadan 2 adet içiyordum ama çok sersem gibi yaptı beni bide vücudumu çok daraltmişti