Dış gebelik ameliyatı sonrası(sol tüpüm alındı ) ne zaman hsg çektirdiniz ? Doktorum çekmemi söyledi ben de çekmek istiyorum sizinde fikrinizi merak ediyorum hemen mi çektirdiniz yoksa aylar sonra mı ?? Yada bu çekim şart mı zaten Ağustos sonu rahim filmi sonrası hamile kalmıştım