ilayda_96 benm kızım zayıf doğdu ve erken doğdu şuanda erken doğum riskim var ilaç falan kullanıyorum hep dua ediyorum bari kilo alsın biraz zaminda doğsun zorluk cekmim diye inşallah kontrolde tam almış olur doktor bana biraz düşük demişti morelim bozulmuştu