Kızlar selam 30+5teyim. Bir kaç gündür şiddetli mide bulantısı, halsizlik, uyku hali ortaya çıktı. Prilama tekrar başladım.Üstüne bugün vajinaya bıçak sağlanır gibi anlık ağrı girip çıkıyor. Bir sıkıntı olacağını sanmıyorum ama böyle bir durum yaşayan var mı? Tekrar düzeliyor mu belirtiler doğuma kadar bu halsizlik ve bulantı sürmez inşallah :(